Gå på opdagelse i læringsvideoer
Bliv klogere på teori og metoder, der præsenteres let forståeligt og med fokus på praksis.
Har du en idé eller et ønske til, hvilke teorier og modeller inden for coaching, ledelse eller andet er du meget velkommen til at skrive en mail til jacob@dialogisk-design.dk
Karl Tomm – Antropolog-spørgsmål
Stil refleksionsskabende spørgsmål med afsæt i 4 overskrifter
Styringsparadokset i coaching
Hvordan balancerer man sin egen “styring” i coachingsamtaler, når der ikke sker “nok” fremdrift? Få 3 konkrete bud
Den Løsningsfokuserede Tilgang (LØFT)
Se en introduktion til de grundlæggende tanker og metoder i LØFT
SNU-modellen
Handler om at spotte følelser og bruge dem. Lær hvordan følelser kan inspirerer og til at handle dygtigere og klogere
Coordinated Management of Meaning (CMM)
Her får du en introduktion til Coordinated Management of Meaning
Introduktion til Gamemastermodellen + eksempel
Hør med her for at få en baggrund og introduktion + en løbende demonstration af, hvordan den kan bruges.
Introduktion til Den Narrative tilgang og Story Board
Her får du en introduktion til den narrative tilgang og Story Board.
LØFT - Skalaspørgsmål i praksis
I denne video demonstreres løft og skalaspørgsmål for at vise, hvordan det kan se ud.
Kontrakter i praksis
Her vises, hvordan vi arbejder med kontrakter i professionelle dialoger og kontrakter.
Introduktion til "kontrakten"
Her snakker vi om 4 emner indenfor kontrakter
Domæneteori
Bliv introduceret til domæneteorien samt en uddybning af, hvordan den kan bruges
Introduction to Gamemastermodel (English)
Watch an english introduction of the Gamemastermodel (Pearce & Cronen)
Vil du være medlem af DialogKlubben
Det er gratis at være med i DialogKlubben og du tilmelder dig her i formularen. Du vil modtage en email fra tid til anden, hvor vi deler inspiration, praksis og events.
Formålet med DialogKlubben er kort og godt at udvikle en god dialogisk og relationel praksis på tværs af organisationer og fagmiljøer igennem inspiration, åbenhed og deling af erfaringer og faglighed.