Facilitering er et håndværk
Arbejdslivet er for kort til dårligt faciliterede processer. God procesfacilitering er imidlertid et håndværk, der kræver teoretisk og relationel forståelse, en veludviklet metodeboks og hundredevis af proceskilometer i benene.
Vores procesforståelse bor i en dialogisk og relationel tilgang, hvor jeres ønske til værdi og resultater står i centrum for, hvordan vi designer og faciliterer jeres processer. Vi forbereder os grundigt, men forlader planen, når det er nødvendigt. Vi skaber et rum, hvor alle involveres samtidig med at den enkelte føler ejerskab.
Vi holder rummet for jer og introducerer teorier og metoder efter behov. Og skulle det blive svært undervejs, faciliterer vi rummet, så det skaber anledning til at tale om det, som er væsentligst.
Og endeligt faciliterer vi uhøjtideligt og i øjenhøjde og med et parkeret konsulent-ego. For facilitering handler for os om at I – og ikke konsulenten – skal være de klogeste i rummet.
Læs nedenfor, hvilke opgaver vi typisk bliver inviteret til
Hvad faciliterer vi?
Vi har 13 års erfaring med at designe og facilitere processer, og vi elsker at skabe de bedste forudsætninger for, at I kan lykkes. Vores kunder tager typisk fat i os med: